Teamet

Teamet
GOD JUL & GOTT NYTT ÅR

måndag, juli 25, 2011

Fredrik rapporterar från Holland.

Tävlingarna genomfördes mellan 7-10 juli.
Lördagen så började Andreas att köra på morgonen, han tog sin vidare till 1/8 final men slutade 5a (tror jag) och åkte där med ur tävlingen. Efter det så var det min och Victorias tur att tävla. Victoria tog sig vidare ifrån kvalet till semifinal och slutade 7a i den.
För mig gick det ingen vidare slutade 6a i kvalet.
Söndagen så var det bara jag och Victoria som körde. Victoria kom i ett tufft kom i ett tufft kvalheat men körde riktigt bra alla tre kvalen men tog sig tyvärr inte vidare.
För min del så gick det lite bättre idag, hade bättre flyt på hela banan jämfört med lördagen, men jag slutade 6a i kvalet denna dag också.
Kändes som att det var hög klass på cyklisterna här nere och att det är bara att jobba på med träningen hemma i Sverige om vi skall kunna ta oss vidare ifrån kvalet och till final kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar